Total Students
36 students
4.7/5
Ratings
20 ratings
Learning Method
Description: Instructor-led (F)
STT Các thành phần Ghi chú
1 - Là các khóa học được thiết kế nhằm cung cấp các kiến thức, kỹ năng, và thái độ đúng đắn cho người học về 1 chủ đề cụ thể.
- Học viên tự học theo các video clip bài giảng được ghi hình sẵn và làm các bài tập tình huống, kiểm tra được thiết lập sẵn trên hệ thống và tham gia các buổi học trực tiếp với giảng viên trên hệ thống live hay trên lớp học
Ký hiệu: F - Flipped course
2 Học trực tiếp với giảng viên: 6 buổi học online hoặc 1 ngày học offline. Các buổi học với giảng viên sẽ tập trung thực hành kỹ năng và phân tích các bài tập tình huống
3 Thời gian trung bình cần thiết để hoàn thành phần nội dung online: học viên học theo thời gian và lộ trình của bản thân 12 giờ
4 Thời gian hiệu lực tiêu chuẩn của khóa học (sau thời gian này học viên sẽ không thể truy cập khóa học) 365 ngày (từ ngày kích hoạt khóa học)
5 Thời gian hiệu lực đặc biệt: trong 1 số trường hợp khuyến mãi đặc biệt, thời gian hiệu lực có thể khác thời gian hiệu lực tiêu chuẩn Tùy thuộc gói khuyến mãi
6 Clip bài giảng: học viên có thể xem đi xem lại bài giảng trong thời gian khóa học còn hiệu lực
7 Bài kiểm tra
8 Bài tập tình huống
9 Diễn đàn thảo luận với bạn học và giảng viên
10 Chứng chỉ (digital)
11 Tài khoản: được cấp 1 lần cho duy nhất 1 học viên. Học viên không được chia sẻ tài khoản của mình cho người khác sử dụng. Thinking School có quyền chấm dứt hiệu lực tài khoản nếu phát hiện vi phạm
Livestream (F)
F

5. CRITICAL THINKING – RESEARCH: 7 RESEARCH METHODS 2024

Many of us use personal experience as an important method for receiving and processing information and making decisions. Not denying the importance of experience, but are you sure your experience or that of others is always correct?   What are the 7 magic eyes?
  • The 7 magic eyes are 7 research methods that help you find the right answers to the questions you encounter in life. These 7 methods will be combined with experience to help you get the right answer, not just depending on one source of information, experience.
  Do you encounter the following problems?
  • In work, in management, in business and in life, you have many questions that need answering.
  • You keep struggling when you encounter difficult questions and don't know who to ask.
  • You have an answer but don't know if it's accurate or reliable?
  • You have a lot of answers but don't know which answer is right or suitable for you?
Those are problems that people with research methods will not encounter. And the course "7 magic eyes - 7 research methods" will help you thoroughly solve the above problems.   What will the course "7 magic eyes - 7 research methods" bring you?
  • The "7 Magic Eyes" course will equip students with 7 research methods to ask questions, receive and process information and make effective decisions.
  • These 7 research methods will help you effectively solve most questions you may encounter in life such as: work, business, life, law...
  • You will know how to choose and combine different methods to answer the questions you encounter.
  • You will know how to flexibly use 7 methods to find F (Fact) in the FTO (Fact - Truth - Opinion) model.
  • You will clearly know the role of experience - intuition when answering questions and combining them with 7 effective research methods.
  • How to specifically apply 7 pairs of magic eyes to answer questions, solve specific problems in life, study, work, management, business...
  • Apply 7 pairs of magic eyes to form the ability to self-study and develop for yourself throughout your life.
  Methodology
  • Do practice exercises and case studies right in the lecture.
  • Solutions and instructions immediately follow the exercise.
  • Dynamic and interactive learning on the most modern LMS technology platform.
  • You can watch and repeat the exercises many times until you master them.
  • Practice applying it to your work and daily life
 

Course Curriculum

7 METHODS (7 EYES)
Design research model 00:00
2 Approachs – Qualitative and Quantitative 00:00
Literature review 00:00
Content analysis 00:00
Observation 00:00
In-depth interviews 00:00
Focus group 00:00
Survey 00:00
Experimentation 00:00
Data mining 00:00
EXTRA READING
Market research – Springer 00:00:00
Research methods for Business 00:00:00
ADDITIONAL RESOURCES
Survey and in-depth interview – Part 1 00:00:00
Survey and in-depth interview – Part 2 00:00:00
Qualitative and Quantitative 00:00:00
Sampling Strategy 00:00:00
Scales of Measurement 00:00:00

Bảng 3-1: Đánh giá của học viên về môn

No.Evaluation criteriaRating
4.7/5 (20)
1Content relevant to the job at hand4.6
2The course has many examples and new knowledge.4.6
3I learned a lot of knowledge and skills from this course.4.6
4Facilitator are knowledgeable about the training subject4.6
5Facilitator presented clearly and easily understood.4.6
6Professional facilitator in teaching (language, dress, time...)4.6
7User-friendly and easy-to-use learning website interface4.6
8Well-organized content on E-learning (lectures, exercises, tests, etc.)4.7
9Good sound and image quality of video lectures4.7
10Stable web speed helps you study well in your courses4.7
11The course met my expectations4.6
12Good and timely learner support service4.8
13Overall rating for the course5
4.7/5.0 (20)
No class schedule available yet.
© 2018 FASHION GARMENTS LTD.